maandag 29 oktober 2012

Mijn huisgenoot

Door vanavond krijg ik steeds meer zin om van alles uit te proberen. Dus nu maar even voorstellen aan mijn bepaald niet slanke kat Vlekkie. Wanneer ik eindelijk weer thuis ben nestelt ze zich op mijn schoot en voelt er weinig voor om weg te gaan.
Ze is pas een jaar bij ons en komt uit het asiel.
Dat is ze echt wel vergeten en schrokt nu niet meer zo vlug mogelijk alles naar binnen wat in haar bakje zit.
Ze houdt niet van vreemde katten en als het even kan vlucht ze dan naar binnen. Wat een held!
Ze past goed bij de leeuwen familie, dat zijn per slot van rekening ook grote katten.
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Zo te zien en te lezen heeft Vlekkie het naar haar zin bij jullie. Aan de doos te zien, kan ze er nog in groeien. Het lijkt me gezellig om zo opgewacht te worden door zo'n huisdier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er op reageert Truitje. Er word nu ook hevig geknort op mijn schoot. Echt gezellig en natuurlijk krijg je daarvoor een extra hapje. Broodnodig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @leeuwinnetje, kun je vertellen hoe je volgwidget op je blog gekregen hebt? En hoe je je kunt aanmelden om te volgen?

    Dit ter lering voor de anderen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe ik er precies aan de volgwidget gekomen ben weet ik niet. Dick Manshanden stuurde al heel snel bericht en daarbij kwam op een gegeven moment zijn volgfoto bij. Al eerder deze week probeerde ik om onze hele groep erin te krijgen. Heb vandaag via e-mail gevraagd of ze in mijn volglijst willen. Nu dus even afwachten of dat werkt.
      Vandaag was opeens Marga erbij. Ik heb er eerlijk gezegd nog geen grip op dus.
      Ik heb wel zitten sleutelen maar heb het niet duidelijk.
      Mijn excuses





























      Verwijderen