maandag 28 januari 2013

Eind goed al goed

Als eerste wil ik dank zeggen aan Wil Bosman, die steeds weer problemen oploste, en de coach van onze groep Anjes waar steeds een beroep op gedaan kon worden. Dat verdiend een bloemetje!
Hierbij dus!
Voor mij is de blog een echte uitvinding. Ik had er zelfs nog nooit van gehoord. Dus daar heb ik me op uit kunnen leven. Rustig aan wel hoor!
Al met al voel ik me nu veiliger op internet, om daar wat verder te gaan neuzen en snuffelen. Ik heb er zin in.
7Dingen was prima, alleen had ik wat meer tijd nodig om dingen uit te proberen. Als gepensioneerde kom ik toch steeds tijd te kort. Hoe ik vroeger kon werken en dingen doen? Ik weet het niet.
Dus 7dingen was voor mij een uitdaging en was wat mij betreft een succes.

Het Leeuwinnetje vertrekt nu en wordt dus gewoon Elly

2 opmerkingen:

  1. Elly,
    Bedankt voor je aardige woorden. het was een genoegen om jou bij de cursisten te hebben. De zonnige manier waarop je de problemen tegemoet trad toverde vaak een glimlach op onze lippen.

    Wil

    BeantwoordenVerwijderen